Knegarn hälsar!



Jag bryr mig inte om ni hatar eller älskar mig men en sak jag inte tål är folk som pratar bakom ryggen på mig, har ni något att säga så ha stake nog att säga det till mig och sluta försöka gissa er fram till vad ni nu vill ha reda på genom att stå och diskutera mitt privatliv med någon som har lika lite med vad jag gör som du har.

                                                      

                              Fuck you och fuck dina förutfattade meningar

Jag trodde mycket mer om många av er på jobbet, men ni har bevisat mig fel uppenbarligen och jag har tappat all min respekt för er, lycka till att få den tillbaka!


Knegarn

Kommentarer
Postat av: Zandra W

Jag tycker iaf om dig Adis!

2009-12-27 @ 15:31:23
URL: http://zandyn.blogg.se/
Postat av: rille rulltårta

Tycker du låter väldigt arg!

GRRRR så arg

2009-12-28 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0